Оцінювання









Критерії оцінювання

Критерії оцінювання учнівської діяльності:
1)    Пошукова діяльність
a)     1 бал: при виконанні завдань використано як рекомендовані, так і самостійно підібрані інтернет-ресурси; застосовані різні пошукові навички роботи з пошуковими системами; робота виконана самостійно.
a)     0,5 бали: при виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів; застосовані деякі пошукові навички роботи з пошуковими системами; виконання роботи здійснено зі сторонньою допомогою.
1)    Виконання завдання:
a)     1 бали: виконана робота відповідає темі квесту та поставленим завданням; використовується інформація з достовірних джерел; цитати з використаних джерел точні, оформлені правильно, наявні посилання на інтернет-джерела; аналіз та оцінка матеріалу демонструються на високому рівні; відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані; висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використано сучасні засоби візуалізації інформації; завдання виконано в повній мірі; завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок.
b)    0,5 бали: у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми; деяка інформація використовується з недостовірних джерел; інформація використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються частково; інформація проаналізована та оцінена частково; відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами, висновки частково аргументовані; завдання виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж другорядного; недостатньо виражена власна позиція й оцінка інформації; завдання виконано з невеличкою затримкою.
2)    Розуміння завдання:
a)    1 бали: виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань; виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу використаної інформації; завдання включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми; точне розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної відповіді.
b)    0,5 бали: виконана робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань; учнями використана обмежена кількість інтеренет-джерел; включаються матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі; проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді.
3)    Творчий підхід:
a)    1 бали: учнями представлені різні підходи вирішення завдання; реалізовано власний підхід до вирішення завдання; наявні порівняння та ґрунтовні висновки; створено власні (авторські) матеріали; робота вирізняється яскравою індивідуальністю; наявні міжпредметні зв’язки.
b)    0,5 бал: учнями не представлені різні підходи вирішення завдання; не реалізовано власний підхід до вирішення завдання; наявні не ґрунтовні висновки; робота не вирізняється яскравою індивідуальністю; відсутні міжпредметні зв’язки.
1)    Дотримання правил віртуального спілкування:
a)    1 бали: використана власна електронна скринька; застосовані правила; використано функції прикріплення файлу; дотримано етичні принципи та норми.
b)    0,5 бал: використана не власна електронна скринька; застосовані деякі правила віртуального спілкування; не використано функції прикріплення файлу; не дотримано етичних принципів та норм.
2)    Робота з ІКТ:
a)     1 бали: використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації; демонструються вміння спільно працювати у мережі; дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами; демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог; демонструються вміння створювати гіперпосилання; демонструється високий рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами.
b)    1 бал: використовуються  лише запропоновані сервіси для представлення інформації; демонструються слабкі вміння спільно працювати у мережі; дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами; демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог; демонструється низький рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами.

        На початку квесту текст, що нижче має бути прихован. Після того, як діти впораються з завданням 3.2 доступ буде відкрито.

 Завдання 3.2  на створення власного продукту. Оцінюватись буде тривалість гри, керування спрайтом, доцільність команд. (усього 6 балів)
Сцена – футбольне поле 0,5б
Об’єкт – завантажений футболіст 1б.
Ведення м’яча – 1 бал (відбити, якщо край 0,5б + доторкається спрайта 0,5б)
Спрайт рухається стрілочками 1б
Спрайт рухається прямо і одразу забива гол у ворота 0,5б
Спрайт радіє або закінчується гра коли м’яч потрапляє у ворота 1б
1 додатковий бал, якщо 2 спрайти передають м’яч один одному .

Комментариев нет:

Отправить комментарий