Критерії оцінювання
Критерії оцінювання учнівської діяльності:
1)
Пошукова діяльність:
a)
1 бал: при виконанні завдань
використано як рекомендовані, так і самостійно підібрані інтернет-ресурси; застосовані різні пошукові навички роботи з пошуковими
системами; робота виконана
самостійно.
a)
0,5 бали: при виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів; застосовані деякі пошукові навички роботи з пошуковими
системами; виконання роботи
здійснено зі сторонньою допомогою.
1)
Виконання завдання:
a)
1 бали: виконана робота відповідає темі квесту та поставленим
завданням; використовується
інформація з достовірних джерел; цитати з використаних джерел точні, оформлені
правильно, наявні посилання на інтернет-джерела; аналіз
та оцінка матеріалу демонструються на високому рівні; відповіді на запитання повні, підтверджуються
прикладами, висновки аргументовані; висновки
аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використано сучасні
засоби візуалізації інформації; завдання виконано в повній мірі; завдання виконано вчасно
у визначений часовий проміжок.
b)
0,5 бали: у виконаному завданні наявна інформація, яка не
має прямого відношення до теми; деяка інформація
використовується з недостовірних джерел; інформація використана
неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються частково; інформація проаналізована та оцінена частково; відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами, висновки частково
аргументовані; завдання
виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні
основного матеріалу з поміж другорядного; недостатньо виражена власна позиція й оцінка інформації; завдання виконано з невеличкою затримкою.
2) Розуміння завдання:
a)
1 бали: виконана
робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань; виконане завдання є результатом
аналізу, оцінювання, синтезу використаної
інформації; завдання
включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми; точне розуміння
поставленої задачі щодо виконання завдання проаналізовані запитання завдання та
перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної
відповіді.
b)
0,5 бали: виконана робота демонструє часткове
розуміння та виконання поставлених завдань; учнями використана обмежена кількість
інтеренет-джерел; включаються
матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають
заданій темі; проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація тільки
з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді.
3) Творчий підхід:
a)
1 бали: учнями
представлені різні підходи вирішення завдання; реалізовано власний підхід до
вирішення завдання; наявні порівняння та ґрунтовні висновки; створено власні (авторські)
матеріали; робота
вирізняється яскравою індивідуальністю; наявні міжпредметні зв’язки.
b)
0,5 бал: учнями не представлені різні підходи
вирішення завдання; не реалізовано власний підхід до вирішення завдання; наявні не ґрунтовні
висновки; робота не
вирізняється яскравою індивідуальністю; відсутні міжпредметні зв’язки.
1) Дотримання правил віртуального спілкування:
a)
1 бали: використана власна
електронна скринька; застосовані правила; використано функції прикріплення файлу; дотримано етичні принципи та норми.
b)
0,5 бал: використана не власна електронна скринька; застосовані деякі правила віртуального спілкування; не використано функції прикріплення файлу; не дотримано етичних принципів та норм.
2) Робота з ІКТ:
a)
1 бали: використовуються не лише
запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації; демонструються вміння спільно працювати у мережі; дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті
різними способами; демонструються вміння
оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно
вимог; демонструються вміння створювати гіперпосилання; демонструється високий рівень навичок роботи з комп’ютерними
програмами.
b) 1 бал: використовуються лише запропоновані сервіси для представлення
інформації; демонструються слабкі
вміння спільно працювати у мережі; дотримуються деякі
правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння
знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами; демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні
матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог; демонструється низький рівень навичок роботи
з комп’ютерними програмами.
На початку квесту текст, що нижче має бути прихован. Після того, як діти впораються з завданням 3.2 доступ буде відкрито.
Завдання 3.2 на
створення власного продукту. Оцінюватись буде
тривалість гри, керування спрайтом, доцільність команд. (усього 6 балів)
Сцена
– футбольне поле 0,5б
Об’єкт
– завантажений футболіст 1б.
Ведення
м’яча – 1 бал (відбити, якщо край 0,5б + доторкається спрайта 0,5б)
Спрайт рухається
стрілочками 1б
Спрайт рухається
прямо і одразу забива гол у ворота 0,5б
Спрайт радіє або
закінчується гра коли м’яч потрапляє у ворота 1б
1 додатковий бал,
якщо 2 спрайти передають м’яч один одному .
Комментариев нет:
Отправить комментарий